21 april 2012

Viktresan dag 3

Redan fuskat!

Jag riktigt dålig på det här! Gjorde chokladbollar igår och åt troligen 5-6 st under kvällen! Känns inte bra idag. Ångest kan man kalla det. Hopplös! Ska försöka bättra mig!

Idag kommer Ann och Andreas till oss för att hjälpa till lite på gården med att elda och "städa" ute. Sen avslutar vi kvällen med att grilla och dricka vin. Ska bli riktigt roligt, har inte träffat dom på flera månader nu. 

Men först ska jag jobba till 14.00 och arbetsdagen börjar som vanligt med ett avsnitt Big Brother!

Kan också berätta att jag cyklade 38 min igår, så något bra gjorde jag  i alla fall.

Trevlig helg på er alla! 

1 kommentar:

  1. Cykla är du duktig på :)
    Så mysigt med att avsluta kvällen med grillning & vin....
    Ha det så mysigt/Kram Kram

    SvaraRadera