4 april 2012

Stövlar

Jag är tokig i stövlar! 

Letar för fullt på internet efter ett par snygga stövlar. Vart är alla?? Tittade på bland annat Heppo, Footway och Brandos, men det fanns typ inga snygga stövlar! Vad har hänt med stövelmodet? Hur fult som helst nu! Har troligen tittat på kanske 1000 olika stövlar, endast ETT PAR var snygga nog för att jag skulle kunna överväga att beställa dom. 

Dessa finns på Heppo.se för 1199:-  riktigt snygga. (mamma om du ser detta: en perfekt 30 års present, i storlek 38) 

Förresten, testade ju att blogga från mobilen och det fungerade utmärkt! Så coolt! Tänk vad tekniken gått framåt! 

9 kommentarer:

  1. Snygga förutom 3'an på hälen.Här brukar jag hitta=)
    http://www.have2have.se

    SvaraRadera
  2. Snygga<3Jag hittar oftast i butiken Scorette de har en hemsida adressen är http://www.scorett.se/

    SvaraRadera
  3. Tack för tipsen! Have2have hade ett par jag verkligen gillade, men dom fanns inte i storlek 38 =( sen kollade jag oxå scorett, men där hittade jag inga stövlar som jag fastnade för tyvärr. Fler tips mottages gärna! =)

    SvaraRadera
  4. Dessa =) http://www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Stovlar?art=265546

    SvaraRadera
  5. dom va snygga, men lite för liten klack för mig som bara är 160 cm "lång".

    SvaraRadera
  6. Underbara stövlar, dock inte min färg :) annars älskar jag stövlar jag med :)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  7. Snygg modell...
    Så du önskar dig stövlar trots att det kommer vår/sommar?hihi...
    /Kram Kram

    SvaraRadera
  8. Använder stövlar året om! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så du önskar dig verkligen desa?De är ju snygga :)
      /Kram Kram

      Radera