23 april 2012

Eld och Älg

Helgen har varit fullbokad! 

Anna och Andreas kom på lördagen och hjälpte oss. Vi eldade och röjde, klippte gräset och grillade. En riktigt bra lördag! Sen på söndagen åkte vi till Hjo på visning av ett hus vi gillar. Även Anna och Andreas följde med dit då dom också letar hus i Hjo. Så roligt! 
Kvällen avslutades hos Fredriks föräldrar i Hjo med älgfärsbiffar och potatismos. Så gott!

Som ni säkert redan förstår så har jag inte skött mina Kcal i helgen. Blev efterrätt både i lördags och söndags, plus vin under lördagen. Det är en del Kcal där....Får skärpa mig under veckan nu. På torsdag ska jag väga mig igen och då måste jag gått ner minst 1 kg. Annars ligger jag illa till. 

Idag kommer Fredrik för att bjuda ut mig på lunch. Ser jag fram emot jätte mycket! 

Senare kommer några för att titta på butikens inredning som är till salu. 

3 kommentarer:

  1. Verkar vart en riktig mysig helg & så spännande med huset i Hjo :)
    Håller tummarna för att de som kommer köper butiksinredningen av dig & ha en mysig Lunch med Fredrik/Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Instämmer med Fru Eriksson =) Hoppas dom köper det.. skulle ju underlätta endel =) Många kramar

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för att allt går i rätt riktning med både hus, viktnedgång och butiksinredning.

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera