5 april 2012

Några svar!

Fått tre frågor utav er än så länge!

Här kommer mina svar! 

Vad drömmer jag om?
Jag drömmer om ett vackert hem vid vattnet med fina hästhagar omringade av vita trästaket, läcker pool på bakgården, en röd italiensk sportbil på uppfarten, min underbara familj är lyckliga och glada och mitt jobb är som stylist och makeup artist åt en riktigt snygg superkändis. Vilket liv! 

Har jag någon förebild/någon jag ser upp till?
Jag ser upp till Fredrik, min man, då jag ser honom som den perfekta personen. Finns inget han är dålig på, vad han än ger sig in på så lyckas han riktigt bra, plus att han inte har några fobier. Sen har jag också Robyn och Lady Gaga som förebilder då dom båda är starka, självständiga kvinnor som vågat gå sin egen väg och vågar vara sig själva. Dom följer heller inte size 0 och senaste modet. Dom är trogna sig själva och håller sig till sig egen stil. 

Varför började jag blogga?
Jag har ALLTID så länge jag kan minnas ÄLSKAT att skriva. Gjorde mina egna tidningar redan i mellanstadiet, och har skrivit flera längre berättelser "böcker" under mina år. Första "boken" jag skrev handlade om två tjejer som reser jorden runt. Då var jag endast 10 år gammal när jag skrev den. Väldigt spännande och gripande berättelse. Ser bloggen som "min bok" även om jag kanske skulle vilja satsa på att faktiskt skriva en riktig bok någon gång i framtiden. 

Hoppas svaren varit tillfredsställande. Annars får ni "klaga" på mig! Tveka inte att fråga mig mer saker ifall ni undrar något. Nästa inlägg kommer vara lite "avslöjande" på ett annat sätt. 

7 kommentarer:

  1. Härlig dröm det med hemmet vid vattet,hästhagar samt lyckan och glädjen!

    SvaraRadera
  2. Kommer du göra en bok av din blogg?Det går ju göra på nätet!

    SvaraRadera
  3. Tack för ditt svar,men jag tänkte mer på någon äldre förebild,någon du verkligen sett upp till i din omgivning!?

    SvaraRadera
  4. Jag undrar vilken är din naturliga hårfärg?

    SvaraRadera
  5. Ok, har inte haft någon direkt bra förebild under min uppväxt egentligen. Har saknat stabila vuxna omkring mig. Haft en och annan lärare som jag verkligen sett upp till, en i mellanstadiet (Jan-Erik) och en på gymnasiet (Christer). kanske låter konstigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så tråkigt=(Jag har haft min Farfar som förebild en urgo "gubbs"
      Lärare låter lite annorlun´da men konstigt? ne inte alls!

      Radera
  6. Vad har du vägt som minst?Som mest?Inte när du är gravid alltså ;-)

    SvaraRadera