13 november 2012

Sveriges vackraste hus

Gå in och rösta på vårt hus i tävlingen:
Sveriges vackraste hus! 

Skulle så gärna vilja vinna denna tävling. Tycker helt klart av vårt hus är värt att vinna. 

Huset heter Villa Hedenström. Dessa bilder har jag skickat in till tävlingen. 





Tackar 1000 gånger om för att ni tar er tid att gå in och rösta. 
Lovar att uppdatera er här om hur tävlingen går. 

I morgon bjuder jag på bilder från vårt köksbygge! Bänkskivorna kommer i morgon, äntligen! 


By the way!!!
Vill ni komma på julbordsmingel på Mössebergs kurort den 8:e december? I så fall gå in här och anmäl er omgående (anmälan måste kommit in innan denna veckan är slut!). Möjlighet till övernattning finns också. Se mer info här:

6 kommentarer:

  1. Wow...snyggt & klart vi ska rösta :)
    /Kram på Er!

    SvaraRadera
  2. Har röstat från både IE & Chrome :)
    Ska testa om man kan rösta varje dag/Kram igen

    SvaraRadera
  3. Åh så fint!! Just det där huset kollade jag på när det var till salu på Hemnet!! Hade det varit i Skövde hade jag velat ha det direkt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Vi trivs SÅ bra och jag får fortfarande nypa mig i armen och påminna mig om att det verkligen är vårt hus.

      Radera
  4. Det vackraste Huset bor jag redan i, men det har jag inte förstått ännu.

    SvaraRadera