6 juni 2014

Cavi lipo nr.1

Första behandlingen! 

Är precis hemkommer från min första behandling av cavi lipo på Vallentins skönhet och hälsa i Skövde. 

Behandlingen var smärtfri och inte alls obehaglig på något sätt. Det tog bara 30 min och de flesta ser inget resultat direkt efter första behandlingen. 

Själv säger jag bara, wow! 
Här känns och syns det skillnad. 
Tog en bild på magen precis innan jag åkte in och en ny bild nu när jag kom hem. Mätte också självklart och jag har minskat 2 cm på övre delen av magen och 1,5 cm på nedre delen av magen! Efter bara 30 min! Så coolt!
Jag är självklart helt avslappnad på båda bilderna!

Har bokat in en andra behandling på torsdag förmiddag. Återkommer om hur den går!

Magen 30 min innan behandlingen.

Magen 30 min efter behandlingen. 

6 kommentarer:

  1. Syns,men har du läst att det kan vara farligt???
    Artikel http://www.svt.se/nyheter/sverige/fettborttagning-med-ultraljud-kan-vara-farligt

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har läst massor om det, men i jämförlse med laserbehandling så känns det här ändå säkrast. Finns ingen i sverige som fått varken biverkningar eller komplikationer av ultraljud. Därför vågade jag att testa detta. Tack ändå. Man kan aldrig läsa på för mycket.

    SvaraRadera
  3. Oj resultat redan efter första behandlinge inte illa)

    SvaraRadera
  4. Häftigt att det gav resultat direkt å visst syns det=)

    SvaraRadera
  5. Vad är det för behandling och vad kostar den? Har du någon länk? Jag har också sån där mage men min hänger lite mer, kallar mig själv för "hängbuksvin" ;) *hahaha*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här kan du gå in och läsa. Det är salongen jag var på. http://salongvallentins.se/index.html

      Radera