3 juni 2014

Dagens händelse!

Vilken makeover!

Jag har idag varit på 
Newhair och blivit SÅ snygg!

Jag har gjort en hårförlängning! 
Första gången i hela mitt liv som jag testar detta och jag är glatt överraskad!
Det blev bättre än vad jag trodde, och håret känna knappt. Då det inte är fäst intill hårbotten så känner jag inte av fästena alls. Jag trodde håret skulle kännas tyngre än vad det gör och mer obehagligt. Jag hade så fel! 

Stort tack till Zara på Newhair.se för ett fantastiskt arbete, proffisionellt bemötande och otroligt bra service! 

Så här såg jag ut i morse!

Efteråt på salongen. 

Så här fin är jag ikväll!

8 kommentarer:

  1. Oj så långt=)Hur gör man sedan när det egna växt mycket???och syns fästena när det blåser ute???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Efter 3-4 månader (beroende på hur fort ens egna hår växer) så får man antinge ta ut löshåret eller flytta upp fästena. Fästena är i samma färg som håret så du får titta NOGA och nära om du ska se några när det blåser, men upplever att dem gömmer sig väldigt väl :)

      Radera
    2. Ok, berätta och visa gärna mer=)

      Radera
    3. Mer info kommer i ett nytt inlägg idag :)

      Radera
  2. Åh....Ska bli spännande att se & känna "live" :)

    /Kram

    SvaraRadera
  3. I morgon =) vi åker senast kl.13

    SvaraRadera
  4. Förstår att du blev supernöjd, du är jättefin o man kan inte på något sätt se att det är löshår. Kramisar Tina

    SvaraRadera