29 maj 2012

Vinna pengar!

Blir tokig på denna tävling nu!

136 000 kr i potten! Mix Megapols mystiska röster! Någon som har en ide om vilken den första kvinnan är? Jag vet att killen är Timbuktu och sista kvinnan är Lena Ph, men vem fan är den första kvinnan??? Alla jag trodde det kunde varit har dom redan gissat på.....
Jag ringer och ringer, men kommer aldrig fram. Dessa pengar hade suttit så fint just nu! Då hade jag kunna bli av med en del av skulden från min butik som jag stänger igen om några veckor! 

Nu är det även finalvecka i Big Brother! Och jag håller mina tummar och röstar på att Amandus ska vinna allt! Om inte så ska Hanna J göra det. Dom har varit sig själva hela tiden och är så sköna och väluppfostrade vuxna människor som tar ansvar och bryr sig verkligen om sina medmänniskor! 

Snart stänger jag för idag och ska hämta mina godingar på dagis, sen blir det hem och grilla med Fredrik. Härligt! Har fått några styrkeord på facebook idag också av okända mammor från Skaraborg, det tackar jag för! (Jag är en typiskt sån människa som bryr mig om alla andra oavsett om jag känner dom eller inte, trodde nästan jag var ensam om detta) Ska jobba på mitt självförtroende och försöka komma överens med min vikt mer. Försöka koncentrera mer på positiva saker i livet istället för att hänga upp mig på de negativa. 

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Tyvärr hör inte jag....
    Ja,det är bra att focusera på det positiva men inte alltid så lätt!
    Härligt att hämta de små godingarna & grilla -Ha en underbar kväll-
    /Puss & Kram

    SvaraRadera
  2. Nej man vad gullig du är! Vad jag blir glad du är ju supersöt ju. Det är svårt att gå ner i vikt bara, det är verkligen inte lätt men det får ta den tig det tar men det kommer du klara galant! Sen hur mycket har du gått ner då? För man måste ju se det posetiva och jag håller med dig dom pengarna hade inte suttit fel gud vad jag hade handlat haha. Men tack snälla söta du, massa kramar och lycka till du med, hoppas vi hörs mera!

    SvaraRadera