9 maj 2012

Min Fettisch

Jag har äntligen kommit på min fettisch


Många säger att vi alla har någon form av fettisch, något vi är extra fäst vid eller går igång på. Jag har äntligen kommit på min fettisch! Snygga bilar!! Kan helt enkelt inte sluta titta på dom, kör nästan av vägen när jag möter en läckerbit (en SUPER snygg bil alltså). Älskar dessutom att köra bil! 

Fick frågan av Fredrik igår vad jag skulle göra om jag hade massor av pengar. Jag sa: 
- Jag skulle operera näsan och fettsuga magen, sen hade jag köpt mig en Mustang GT500. Så läcker muskelbil med det rätta utseendet. 
Tänk dig denna i svart! 

Operera mig fick jag visst inte göra...men Mustangen tyckte han lät bra, men undrade lite försiktigt vad det är för fel på hans Calibra? 
Inget fel alls!!! Bortsett från att den står i garaget (gjort det sedan 2007) i behov av kärlek innan vi kan glida runt i den igen. Älskar den bilen! Älskar känslan att köra den, att se den komma in på uppfarten, Läckert som få! 
Fredrik snygga Calibra!

Så nu har jag avslöjat min fettisch! Kan vi hålla det lite hemligt? 

1 kommentar:

  1. Jaa,du...Den i Svart säger jag mé wow :)
    /Kram Kram

    SvaraRadera