8 maj 2012

Detox och träningen...


Vill verkligen bli av med den här magen...

Kan säga att det här med att gå ner i vikt inte riktigt är min grej. 
Har idag lagt ner Detox kuren då den fick mig att må illa, få sura uppstötningar och magont. Och idag har jag dessutom ätit en del ostbågar (mums men åh så onyttigt) och ska även ut och fika med en gravid vännina i eftermiddag (men vet att jag kommer äta för två mer än henne). 
På torsdag är det vägning igen, och tror snarare att jag gått upp i vikt än ner tyvärr. Är dessutom så dålig i ryggen och höfterna så även en lite promenad är för mycket begärt. Hatar den här foglossningen! Att den aldrig tänkt släppa. I morgon har jag tid hos naprapaten igen, men sen får jag överväga sjukgymnast! Måste få ett slut på detta så jag kan börja träna igen, gå promenader och kunna leka med barnen.

Säger så här, NÄR vi flyttar till Hjo ska det bli annorlunda! (ha ha, och jag är så dum som verkligen tror på det igen, som vanligt) 

1 kommentar:

  1. Fy för & må så av en behandling,det fungerar ju inte :(
    Ja,men...Lite kanske det ligger i att ändring sker när ni flyttat hit till underbara Hjo hihi...

    /Kram Kram

    SvaraRadera