18 maj 2012

Bli snyggare??

Råder delade meningar om detta!

Det här med att "fuska" sig till en snyggare kropp med hjälp av operationer är helt okej för mig så länge man håller det inom normala gränser. OM jag hade råd skulle jag vilja fettsuga magen med hjälp av laser (få bort gravidmagen) och snygga till min potatisnäsa! Men jag kommer troligen aldrig ha dom pengarna. Och näsan får jag inte operera för Fredrik så det kommer inte hända, men drömma kan man ju få göra ändå, eller? Kan tänka mig att göra ett ögonbryns lyft också. Skulle jag behöva! 

Sen kan jag inte låta bli att nämna det här med att förstora sina läppar, som blivit så populärt! Tycker det är riktigt fult. Det blir så onaturligt! Sen finns det alltid folk som tar det till en extreme nivå!!! Kolla in dessa tjejer bara! Hur kan man tycka detta är snyggt? ser ut som två ankor!


Nej, mina läppar duger bra som dom är, naturliga! 

1 kommentar:

  1. Näe,men de där är väl ändå Photoshoppad bild?
    Usch,så hemskt!

    SvaraRadera