24 maj 2012

shopping all day!

Jag älskar att shoppa!!!

Efter att ha spenderat min "lunchtimme" inne på Lindex så har jag konstaterat att det är PRECIS att jag går i storlek 42 med mitt midjemått (detta är visserligen direkt efter att jag smällt i mig en hel pizza). Vill så gärna ner till 36/38 igen!!! Kanske ett mål som kan nås till nästa sommar?? NEJ, det ska ske snabbare än så! Så fort jag har lagt ner butiken finns det inga mer ursäkter att använda, då har jag all tid i världen att hinna träna och gå promenader.

Men åter till shoppingen!! Jag hittade massor av snygga kläder (tro det eller ej, men alla på Lindex). Måste ge Lindex en liten stjärna för dom har faktiskt blivit mer och mer ungdomliga, inte bara tantkläder längre. Det gillas starkt! 

Detta fick följa med mig hem! 
Tröja till Bella

Capribyxor till Bella

Snygg spetsklänning till mig

Tuff Bilar tröja till Erik

Svart skön sommarklänning till mig

Plus en blus till mig i rött, en vit BH och en svart BH. Snacka om att storhandla! (hoppas bara inte Fredrik läser min blogg idag)

Och nu avslutas denna "lunchtimme" med en Magnum Classic från GB

3 kommentarer:

  1. Wow...Snygga kläder du shoppat :)
    Ha en fin eftermiddag/kväll i ☼

    /Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Riktigt fina kläder =) Vi ska idag grilla, har varit så trött idag typ sovit sen 16 till ganska nyligen, det gillas inte.. Så maten var inte klar när älsklingen kom hem :( Men som vanligt säger han inget om det, utan började pula lite ute samt la in räkningar som ska betalas. Sen kom han in och sa att vi snart ska äta grillat.. Han är bara så underbar!! Kramar till er och ha en trevlig kväll =)

    SvaraRadera
  3. Visst är det roligt att shoppa :) mycket fint fick följa med dig hem idag :) Kul!

    Kramar till er!

    SvaraRadera