9 maj 2012

Bögit?

Tvätta håret som kille?

Fredrik är (för er som inte vet) snickare, och han kommer ofta hem med spån och byggdamm i håret, och igår var inget undantag, så jag bad han tvätta sitt hår innan han kröp ner i sängen. Gav som förslag att han kunde spola av det över badkaret bara (om han inte orkade duscha) och fick till svar:
- Vem fan tvättar håret över badkaret? Finns väl ingen kille som gör det? Jag tar en dusch.

Detta fick mig att fundera en del, och jag kom fram till att jag aldrig varit med om att en kille tvättat håret över badkaret. Har Fredrik rätt? Finns det inte killar som gör så? Är det bara vi tjejer, och kanske bögar möjligtvis, eller? Och varför i så fall? Är väl inget bögit i att tvätta håret över badkaret? 


1 kommentar:

  1. Hihi jaa det har jag nog aldrig sett här men & andra sidan har vi ju inget badkar :)
    /Kram

    SvaraRadera