29 maj 2012

Ibland blir det så fel

Sånt här kan vara så roligt! 

Det här med olika språk kan bli väldigt fel och lustigt ibland. Sen det här med våra smarta mobiltelefoner som väljer ord åt dig (tack och lov går det att ta bort denna tjänsten, vilket jag gjort) som kan ställa till med både det ena och det andra. Ni som har en smartphone känner garanterat igen er och vet precis vad jag pratar om. 



För övrigt började denna underbara tisdag perfekt i morse! En sån där go dag då jag bara ville vara hemma med barnen och mysa! Dom båda var så underbart goa hela morgonen. Kramade och pussade på mig, skrattade och busade med mig. Älskar när dagen börjar så där felfri! (även om Bella hade bajsat, men för ovanlighetens skull hade hon hållit all skit innanför blöjan, vilket typ inte hänt på flera månader!) 

2 kommentarer:

  1. Ja,det kan bli tokigt i text ibland hihi...
    Härligt med sådana mornar :)
    /Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha dom där bilderna är så kul!! :-)

    SvaraRadera