8 maj 2012

Kan inte andas!

Så täppt i näsan! 

Och nej, det beror inte på pollen! Sprang precis till apoteket för att köpa nässpray (eftersom jag glömde den hemma idag igen!). Men snacka om djungel! Vågade inte ens räkna hur många olika sorters nässpray det finns att välja mellan, hade inte tid att stå där och räkna heller för den delen....men hur fan vet man vilken sort som är bäst?? Jag gjorde säkert det sämsta valet och köpte den som var billigast, Otrivin 1mg/ml med konserveringsmedel (fanns även utan, men den var dyrare) 

Gjorde värsta missen i morse som resulterade i att mina favorit solbrillor gick av på mitten, tyvärr! Tur att jag är så smart och har TVÅ likadana solbrillor! (ifall ena paret skulle gå sönder!) Så borde man göra med allt man verkligen gillar! 

Nu ska jag åka till Däckia för att hämta det nya däcket. Snacka om tråkig och onödig utgift...jäkla punka! Ni skulle varit med då jag skulle lämna in det trasiga däcket. Jag berättade att jag fick punka igår....då säger han på Däckia, ok, men jag kan ta bilen då och sträckte fram handen för att ta emot bilnyckeln...
Då ville jag säga: Tror du jag är så dum att jag kört hela vägen hit med punktering? 
Men sa: Nej, bilen får du inte ta, den behöver jag, men däcket får du göra ta. Det ligger i bak. 
Tror han kände sig lite dum. (hoppas jag i alla fall) 



1 kommentar: