30 maj 2012

Nu lägger jag ner detta!

Jag skiter i allt detta nu!

Inga mer piller! Skiter i 30 Days kuren, i Detox kuren, jag mår ju bara dåligt av det! Magen är uppblåst och gör ont, springer på toa säkert en gång i timmen....mår illa....Nej, inga mer piller nu! Det får vara nog!

Jag får helt enkelt försöka gå ner i vikt den långa och svåra vägen, genom att äta rätt och röra på mig. Suck...gäller bara att jag har tålamod (vilket jag fullständigt saknar!)
Det är inte lätt när man känner sig så stor och klumpig, vantrivs med sin kropp. Inga kläder sitter snyggt, badkläder vågar man inte ens tänka på att bära....
MEN just nu får jag prioritera att min mage mår bra, så därför måste jag sluta äta dessa piller. Vissa kanske skulle säga åt mig att ge det några dagar så vänjer sig nog magen, men jag har ätit piller i 10 dagar nu, och magen har mått lika dåligt alla 10 dagarna. Dags att sluta helt enkelt!

På måndag är det helt nya tag, på ett bättre sätt (fast långsammare)

4 kommentarer:

  1. Inte kul när man inte får med sig "magen" på de kurer man vill :( Hade varit så mycket enklare då ju.. Men men, den "gamla, hederliga" vägen är npg bättre i långa loppet ändå. Då vet man ju att man klarar det på egen hand samt man kan ändå äta gott =) Kramar och lycka till :)

    SvaraRadera
  2. Usch inget trevligt när man mår så :(
    Jag håller med föregående kommentator!
    Önskar Lycka Till & Kramas

    SvaraRadera
  3. Det gör du helt rätt i gumman, nej det viktigaste är ju att du mår bra och håll inte på med sånt skit! Men vet hur det är det går ju fortare men det är ju inte alltid bäst, du får göra som jag äta ofta men mindre =) Massa kramar till dig vännen!

    SvaraRadera
  4. Jag har världens bästa mysli som har fått ordning på min krångliga mage... Hör av dig på telefon eller fb om du vill ha receptet... Den är dessutom vikt vänlig... Kram Ylva

    SvaraRadera