24 maj 2012

Längesen

Ja, det va längesen nu!

Dags för DAGENS OUTFIT (who cares, really???) 

Idag har jag på mig en kort klänning, one shoulder, från MIN butik My Dress.
Enkla tofflor/sandaler utan klack (gött i värmen) och capribyxor, vita från lindex. 


Idag är en spännande dag på flera sätt och vis, men en och annan hemlighet som kommer avslöjas senast nästa vecka....så spännande i alla fall!! 
Fick också två nya klänningar på posten igår! SÅ snygga! Kan se till att lägga upp bilder på dom senare ikväll så ni får se. Beställda från internet. 

Snart ska jag avnjuta en pizza till lunch och prata i telefon med min stressade man. (det är lite väl mycket för han nu, både när det gäller jobb och privatliv) 

5 kommentarer:

  1. hoppas allt kommer bli bra! <3 kramar till er båda

    SvaraRadera
  2. Snyggt ♥......
    Nu blir jag lite nyfiken ju;)
    /Kram från mig i ☼

    SvaraRadera
  3. Ser lite ut som att du gått ner lite eller är det bara bilden som lurar? Oavsett tycker jag det klär dig, är jätte fint!

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, har inte gått ner, är nog bilden som lurar ögat (tyvärr) IRL är jag tjockare än denna bilden visar...har snarare gått upp än ner tyvärr

      Radera
  4. Men Madde! Glöm inte att även om du tycker du har gått upp i vikt och kämpar med det så är du en fräsching!!! :-) och supersnygg på bilden :-)

    SvaraRadera