4 maj 2012

osminkad

Den osminkade sanningen! 

Ja, så här ser jag ut natural så att säga. Inte ens mascara!


Hade inte tid att sminka mig i morse då det var mycket bokat på schemat med start på BVC kl. 08 och sen ända till Lugnås till dagis, sen mäklaren, sen öppna butiken, sen frissan 10.30, lunch, big Brother, Lets Dance...

Som ni ser så blev blonderingen av utväxten väldigt bra. Frissan gjorde ett bra jobb! 

Kommer snart ge er en väldigt intressant och spännande länk här på bloggen, snart snart...senast i morgon, hoppas jag innerligt! Så hörs snart igen! 


3 kommentarer:

  1. Wow,det blev ju jättebra blekningen av utväxten...
    Du är så fin,spännande med länken men tror jag kan gissa ;)
    Ha en underbar Fredag/Kram från mig i Hjosolen

    SvaraRadera
  2. =) Den osminkade sanningen är en vacker madde! Kanonbra jobb på frissan... Jag kan också gissa mig till vad länken kommer vara... :P
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Så fin du är.. behövs ju inte smink för å va snygg heller:)
    kram

    SvaraRadera