3 maj 2012

Viktutmaning vägning nr. 3

Så deppig idag!

Nu har det gått 2 veckor och jag vägde mig igen i morse. Nu har det inte varit någon vanligt vecka då jag varit iväg på Bloggmingel och blivit bortskämd i helgen, plus restaurang och ett gäng cider i måndags, sen 30 års kalas med tårta och glass på tisdagen. 

Förra veckan vägde jag: 73,2 kg
Denna veckan väger jag: 74,1 kg
Jag har alltså GÅTT UPP 0,9 kg under denna veckan! Skärpning nu!!

Idag är också min första dag på MethoDraine DETOX 20 dagars kur. Fick den som present på bloggminglet och ska nu testa för första gången i mitt liv! Få se om jag kommer härda ut i 20 dagar! 
Kommer hålla er informerade om hur det går med kuren. 

Nu MÅSTE jag ta nya tag när det gäller vikten! Skärpning Madde!

Kolla min snygga Vero Moda outfit jag har på mig idag! Allt inhandlat i går på Vero Moda i Mariestad. Så nöjd!


2 kommentarer:

  1. du är så fin vännen.. Du kommer allt nå ditt mål, kommer gå av bara farten.. Med tanke på veckan som varit så har du ju ändå gått upp väldigt lite känns det som men förstår att det känns jobbigt.. Men den här kuren låter ju intressant, ska bli spännande att få läsa mer om =) Kramar

    SvaraRadera
  2. Wow...Så snyggt,du är så fin :)
    Tack så hjärtligt för igår m´r/Kram från mig i Hjosolen!

    SvaraRadera