18 januari 2012

fusk fusk hela tiden..

Jag är kass på att lyckas skärpa mig o gå ner i vikt!!!
Har två kvällar i rad mumsat i mig bullar i sängen, till family Guy eller en film.....
Åt även pizza till lunch idag! Skulle ju inte äta skräpmat, eller vad sa jag....?  suck....
Skärpning nu!!!! (men vet att jag inte kan låta bli bullarna när jag kommer hem ikväll)

Ja, ja, har i alla fall tagit en hel del bilder på klänningar i butiken och lagt upp på facebook.

I dag bjöd Fredrik ut mig på lunch. Så mysigt att han hade tid med det (jag hade min praktikant i butiken idag så jag kunde gå ut o äta med gott samvete)

Nej, nu orkar jag inte skriva mer....känner mig lite deppig över allt det här med min vikt.
Får glädjas åt att jag inte rök på 11 dagar nu i alla fall

2 kommentarer:

  1. Kan säkert vara svårt att koncentrera sig på båda sakerna samtidigt! Jätte bra att du inte rökt på 11 dagar!!! Vikten får du ta sen! Man ska ju inte pressa sig för hårt med alla (o)vanor. Du fixar detta det är jag övertygad om!
    Mysigt att få luncha ihop!

    Massor med kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Du får ta tag i vikten när det lugnat ner sig med rök suget. tänk inte så mycket på vikten just nu.. ta en sak i taget.. det löser sig du vet..
    kämpa på.. kram

    SvaraRadera