19 januari 2012

nyklippt

Nu har jag varit hos frissan mittemot min butik, Salong Självfallet. Dom hade drop in idag så jag chansade och fick en tid med en gång! Så nu är jag nyklippt och fräsch i håret. Underbart!


Har även solat idag en stund, så gött att få lite färg. Sen bjöd Fredrik på lunch på Rhodos, gott med grekiskt! Mums!

Snart ska jag stänga butiken för att åka hem till Fredrik o barnen. Laga mat, sen krypa ner i sängen o titta på Family Guy tillsammans med Fredrik. Mysigt!

I morgon är det fredag. Då ska Fredrik vara hemma med barnen hela dagen. Vill inte lämna Erik till den dagmamman som han skulle varit hos i morgon (han pendlar mellan 3 olika dagmammor just nu) för han mår inte bra hos henne. Har är helt förstörd när jag ska lämna honom. Har aldrig sett honom så tidigare, så Fredrik är hemma med barnen i morgon så Erik slipper vara hos just den dagmamman. På måndag ska han ju börja på samma dagis som Bella, till och med samma avdelning! (finns fördelar med att ha barnen tätt)

3 kommentarer:

  1. hihi så mysigt med samma dagis å samma avdelning.. det e ju skönt å ha dom ihop.. känns skönt att meia å colin har varandra oxå speciellt när det bara e dom två som går så sent vissa dagar.. skönt å klippa sig å verkligen gör skönt å sola solarium... kram

    SvaraRadera
  2. Så härligt att vara Nyklippt + solat :)
    Så sskönt när Erik & "Bella" är på samma dagis sen,pussa dem från mormor!
    Hoppas ni hade en mysig Fredagskväll/Kram till Er

    SvaraRadera
  3. mammaem: Ja, det är samma här. Erik o Bella är dom enda som stannar på dagis fram till 18.30. Alla andra går hem redan 16.30 så denna veckan har Bella fått vara ensam på dagis de sista 2 timmarna varje dag. Skönt att hon kommer få sällskap av Erik från och med nästa vecka nu.

    SvaraRadera