13 januari 2012

Snart börjar kampen!

Ja, kampen mot mina extra kilon som jag vill bli av med börjar på måndag!
Tänkte försöka blogga om detta så gott jag kan, hinner o orkar.

Så här ser jag ut idag i alla fall, ser ni magen?? Inte konstigt att folk frågar mig om jag är gravid!!! Ser ut som jag vore i typ 6-7 månaden! Så hemskt, och jag mår SÅ dåligt över detta!
Målet är att bli av med denna "gravid" mage innan jag fyller 30 år! (endast 15 veckor kvar!!!!!)

Lovar att lägga upp bilder allt eftersom, och ofta, det kommer ju hjälpa mig att inte fuska en massa heller!! Då ser ni det på mina bilder sen. He he

Vad vågen står på vet jag ärligt talat inte....får väga mig i morgon. Men gissar på ca 68-69 kg kanske....gick nog upp några kilon över jul och nyår (tyvärr), men vågen är inte viktigast, det är måttet kring magen som är viktigast!!!

Magmåttet 13 januari 2012 = 100 cm

1 kommentar:

  1. Du har så rätt,det är inte vågen utan måtten som gäller - Lycka Till/Kram från mig!

    Psst..Snygga stövlar :)

    SvaraRadera