24 januari 2012

Fuska i Photoshop!

Ja, detta är ett fusk de flesta använder! Därför alla är så snygga i tidningar och sånt.
Jag satt i alla fall nu och testade lite, försöker lära mig mer o mer utav photoshop (är Fredrik som är proffs på detta program så han ofta jobbade i det på Filmhouse)....är så roligt att pyssla med bilder.

Här kommer i alla fall två exempel som jag gjort idag. (har inga kunder i butiken så något måste jag ju fördriva tiden med) visar före o efter bilder utav mina tester

Jag midsommar 2011

Syrran Anna (hennes blogg hittar ni här: http://trollistrollmorsan.blogspot.com/ )

Kanske lägger upp fler photoshop "fusk" här senare idag....om jag hinner göra någon mer, vill säga.

Här kommer en till bild, på brorsans tjej Emelie

2 kommentarer:

  1. Jaaa,det går att fuska rätt bra i Ps :)
    Fina bilder/Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Du glömde plåstret på fingret...

    SvaraRadera