30 januari 2012

här händer det saker...

Ska egentligen inte sitta här o skriva när jag är sur....men men...

Är i alla fall glad över en sak, jag ska få hem i alla fall två utav mina hästar igen (som det ser ut nu). Och jag har saknat dom så mycket, så ska bli roligt att få hem dom igen. (tragisk historia bakom allt detta, så borde inte glädja mig att få hem dom igen, men kan inte låta bli)
Vi har lite att fixa med nu, eftersom stallet för tillfället är ett garage med bilar i.....

Har haft Rickard på besök idag, från Dina Försäkringar. Han kollade så min butik uppfyllde alla säkerhetskrav, vilken den gjorde utan tvekan!

Jag måste oxå visa er vilken busig dotter jag har, en riktig klättermaja (precis som mamma var när hon var liten, he he) Bella klättrar på allt, och när hon märker att hon inte kan komma ner så står hon där o skriker argt tills man lyfter ner henne. Så fort man sätter ner henne på golvet så börjar hon klättra upp igen. Hon har oxå börjar att gå hela tiden nu. Inte bara några få steg åt gången, utan nu har hon börjat på på riktigt. Så söt!

Vikten bryr jag mig inte om för tillfället. Har gått upp i vikt nu med tanke på att jag slutar röka, men känner att jag får ta en sak i taget. Blir för mycket på en gång annars, och det får mig bara att må dåligt.

3 kommentarer:

  1. Förstår att du gläds trots allt att få hem Härstarna,måste vart väldigt tomt...
    Men lilla Bella såå lik sin mamms *thihii* såå söt ♥ Puss!
    Tror du gör rätt i att ta en sak i taget,det brukar löna sig till slut/Kram från mig Hjo ☼

    SvaraRadera
  2. Vilken liten busa hehe så söt!

    SvaraRadera