4 januari 2012

starten på 2012

I går hade jag Veronika här för första gången. Hon ska praktisera hos mig i 4 veckor. Roligt! Fungerade riktigt bra. Idag är det lugnt, vilket det varit hela denna veckan. Lite för lugnt för att det ska gå runt ekonomiskt. Antar att få är ute o shoppar så här direkt efter jul och nyår (två väldigt dyra helger)

På fredag bär det iväg till Tibro för att fira jul i efterskott, men så får det bli eftersom dom låg med magsjuka under jul och mellandagarna.

På lördag åker vi en sväng till Hjo för att träffa lite släkt till Fredrik. Ska bli roligt!

Söndag kommer våra blivande nya grannar på fika hos oss. Ska bli så roligt att träffa dom!

I går fyllde jag o Veronika butiken med en massa nyheter, både klänningar, skor och blusar. Så roligt!

Nu ska jag snart äta en god pizza till lunch! MUMS!

Kram på er

1 kommentar:

  1. Hoppas försäljningen ökar framöver när fler "hittat butiken"
    Jag är väldigt nöjd med mina inköp jag gjorde igår :)
    Så gott med Pizza,det var inte igår *thihi*

    /Kram Kram

    SvaraRadera