24 januari 2012

dagen innan lönen kommer...

Inte för att jag får någon lön, men de flesta andra personer får det. Folk som kanske kommer och handlar i min butik.

Igår körde jag 15 min på min crosstrainer för "första" gången detta år. Ska se till att försöka träna minst 15 min varje kväll nu, kanske inte lördag o söndag, men i alla fall 5 dagar/veckan. Behöver verkligen träna upp min kondition nu när jag äntligen slutat röka. (gått 17 dagar nu)


Vägde mig idag....har gått upp i vikt istället för ner....suck! Vägde: 68,7 kg... inte bra alls.

Idag är det -11 och riktig vinter ute. Känns både roligt och onödigt. Nu är det snart februari, så nu kunde vintern kvittat. Vill att det ska bli en tidig vår istället.

Lägger in en bild på en cool kille oxå!


Hann sola solarium en kort sväng innan jobbet idag. Kändes gött. I kväll kommer Fredrik o hämtar mig i butiken för vi ska åka o lämna in hans bil på verkstad. Den måste fixas lite så det blir godkänd på besiktningen.

2 kommentarer:

  1. Wow,hela 17 dagar ~ Bra kämpat ~
    Hihi Coolaste killen som finns :)
    /Puss

    SvaraRadera
  2. Bra träningsstil och så söt cool kille hehe

    SvaraRadera