14 januari 2012

lördag....

Idag är jag inte på mitt bästa humör....Tycker allt är så jobbigt. Har haft mardrömmar inatt, pga att jag inte rökt på en vecka!!! börjar bli kämpigt nu, men men. Bara att ta en dag i taget. Om bara denna dagen kunde bli lite bättre snart!  Har haft en massa kunder inne i butiken, men ingen som handlat något än. Tråkigt!

Sov i gästrummet i natt, kände mig så stressad, Erik vägrade sova om han inte fick sova i vår säng, då blev det genast väldigt liten plats i sängen, och varje gång Erik hostade (vilket är ofta just nu) så vaknade jag...kunde helt enkelt inte sova.

Sen vakna upp till en sur och irriterad Fredrik gör ju inte saken bättre. Suck.....

När jag stänger kl. 14 så ska jag åka o sola solarium. Det ska bli skönt. Behöver jag så jag kan sluta känna mig så fruktansvärt stressad precis hela tiden! Sola i 25 min kanske kan få mig att lugna ner mig lite.

Ikväll blir det film igen. Gårdagens film Horrible Bosses, var helt ok. Riktigt rolig bitvis!

Ha en trevlig lördag nu!

OBS. vägde mig i morse...67.5 kg....så min gissning var inte dum alls. he he

1 kommentar:

  1. Då kan det bara bli bättre :)
    Ha det skönt i solariet & hoppas du kan slappna av/Kram Kram

    SvaraRadera