20 januari 2012

Spännande fredag

Vet inte vad som hänt i huset mittemot min butik, men både brandbilen och ambulansen finns på plats. Hoppas det inte hänt något allvarligt. Ser ingen rök eller så, men man vet ju inte. Får troligen höra skvaller från kunder senare idag om vad som hänt.


Fredrik ska överraska mig med middag ikväll också. Han ville INTE avslöja vad han tänkt att laga för något gott. Spännande och mysig start på fredagskvällen. Först ska jag jobba till kl. 18. Idag har barnbidraget kommit så kanske det kan bli någon försäljning idag. Varit för dåligt med det under januari, så om jag ska ha råd att betala hyran så måste jag lyckas få sålt en hel del de närmaste 7 dagarna!

Fredrik har i veckan åkt runt till 7 olika gymnasieskolor och sätt upp affischer åt mig. Bra reklam! Hoppas att det kommer locka hit en o annan student både från Mariestad, Skövde, Tibro, Töreboda och Skara!

Trevlig helg på er alla!

1 kommentar:

  1. Hoppas verkligen att det inte hänt något allvarligt,otäckt sån't där :(
    Mysigt med överaskningsmiddag ikväll ♥...
    Håller tummarna för att försäljningen går bra/Kram Kram

    SvaraRadera