23 januari 2012

Lite bilder på barnen

Fortfarande måndag den 23 januari 2012.

Sitter i butiken. Här är det lugnt. Har visserligen sålt en väska idag (bättre än inget) så jag ska inte klaga. Fredrik var här med kebabtallrik oxå! Smakade väldigt gott. Och var onyttig och drack en Cola till. (jag som inte ska äta skräpmat, eller dricka kolsyrat, men lova att inte skvallra!)

Fredrik har varit pappaledig under största delen av januari och tagit hand om barnen, inskolning med Bella först, och hela denna veckan är det inskolning med Erik. Tror Fredrik längtar efter att få dra igång och jobba igen nästa vecka! Men han har i alla fall varit väldigt mycket pappa nu och tagit några söta bilder oxå. Tänkte dela med mig med några!

Är övertygad om att jag har världens bästa man och de mest underbara barn som finns!
Är lyckligt lottad och otroligt nöjd med mitt liv. Det enda som behöver ändras på just nu är min vikt! Men det kommer....

2 kommentarer:

  1. Hihi vilka härliga foto ♥...
    /Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Så fina foton och så underbart att höra att du är nöjd med ditt liv, är ju det som är meningen! Är också övertygad om att jag har världens bästa man och de underbaraste Trollungarna!! :) Är otroligt nöjd med mitt liv!!

    Massor med kramar till dig och din familj!

    SvaraRadera