19 januari 2012

torsdag....suck!

Är så trött på Arlandas tull!!! Dom skickar alltid (med VANLIG post) ut papper till mig om att jag har ett paket där orderbekräftelsen är OLÄSLIG på! Och ber mig skicka över en läslig orderbek. (detta gör att det tar lätt 3 dagar extra innan jag får mitt paket) och....när jag väl får paketet så är det hur läsligt som helst!!! Så har det varit varje gång! Blir så trött....så sur o arg! suck....

Ja ja, idag kommer Fredrik för att bjuda ut mig på lunch igen, mysigt! Veronika är här i butiken idag, så jag har dessutom varit iväg och solat lite nu på förmiddagen. Så härligt! Hatar att bli så där vinterblek!

Har lite smärtor idag oxå....från min FÖRSTA förlossning som fortfarande ligger kvar och besvärar mig till och från....får väl helt enkelt lära mig att leva med detta. Suck...vad är det här för dag egentligen???

Nej, nu får jag rycka upp mig och försöka tänka på lite bättre o gladare saker, som lunchen med Fredrik till att börja med! (sen håller Fredrik på med en del hemliga projekt oxå....som kan "om dom går vägen" innebära STORA förändringar för oss)

kram kram

OBS. 12 dagar utan cigg...och i morgon ska jag mäta magen (o vikten) så får vi se om det hänt något alls denna veckan...

2 kommentarer:

  1. Nä,så trist med tullen :(
    Men...Härligt att Luncha med Fredrik idag igen & Sola är ju inte helt fel *Thihi*
    Grattis till 11 dagar Rökfri mé ~ Bravo ~

    Det låter Spännande med Hemliga Projekt :) Håller tummarna för Er/Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Usch vad tråkigt med tullen.. dom får skärpa sig.. synd att det ska ta så många extra dagar bara för dom krånglar.. mysigt med lunch såklart.. nu blev jag allt lite nyfiken med dom hemliga projekten.. hoppas det går bra.. åå du e super duktig med rökningen.. kram kram

    SvaraRadera