13 januari 2012

sjuk igen....

6:e dagen utan att röka idag, och det går bättre o bättre måste jag säga. Känns bra, och gott luktar jag oxå!

I natt spydde lilla Bella igen, efter att ha varit helt frisk i 3 dagar. Fattar inget. 1177 trodde att hon blivit smittad igen av ett annat magsjuke-virus. Snacka om otur i så fall. Då är det bara att hålla tummarna för att vi andra klarar oss ifrån skiten denna gång. Tycker så synd om lilla Bella. Fredrik är hemma och tar hand om henne idag. Själv sitter jag i butiken och hoppas på lite kunder.

Blonderade håret igår också. Blev bättre, men blir ju aldrig av med dessa "gula" toner. Silver-schampo som gäller nu!!!

Idag tänkte jag försöka hinna med att lägga mig 20 min i solariet. Börjar bli lite väl vinterblek....

Ha en riktigt bra fredag den 13:e nu!

Kram

2 kommentarer:

  1. Stakkars Bella, hoppas hon snart blir frisk. Du och Fredrik får ta hela vitpepparkorn, brukar ju hjälpa. Riktigt fint kort på dig vännen, passar så bra i blont :)

    Hoppas du har fått kunder idag, alltid kul med liv och rörelse samt om man får sälja lite så blir man ju också glad är klart. Du får ta hand om dig vännen så ses och hörs vi snart hoppas jag. Kram kram

    SvaraRadera
  2. Näe,stackars mormors lilla Bella :( hoppas ghon kryar på sig & att ni andra slipper't!
    BRAVO....Rökfri i hela 6dagar Grattis :)
    Så fin du är & vad håret växer fort ~ Kul~
    Håller tummarna för att du får många kunder som shoppar loss/Kram Kram

    Psst...Solade igår & det är sååå skönt!

    SvaraRadera