7 januari 2012

Trevligt besök i butiken!

Kolla vad Hanna och Linus hade med sig till mig idag när dom kom till butiken! Hon har bakat dom själv! Så fina och ni anar inte hur GODA dom var!!! Hon hittade även några klänningar och en handväska som hon köpte! 

Ikväll ska vi äta middag med Fredriks föräldrar och släkt. Sen blir det bowling med Per och senare krogen. Ser jag fram emot! Så roligt! 

Har dessutom haft en del kunder idag, roligt! Bara en timme kvar, sen stänger jag! 

Kram på er, och igen, ett STORT TACK till Hanna för besöket och de fina cupcakes

2 kommentarer:

  1. Wow,vilka läckra Cupcakes & säkert supergoda!
    Roligt att du sålt & jag har min fina klänning på mig idag :)
    Ha en mysig & trevlig kväll/Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Ååå jösses va gott det ser ut:) roligt att hon hittade lite saker.. alltid kul när man har kunder som handlar:) skoj med bowling.. det måste vi ju göra snart oxå.. kram

    SvaraRadera