31 januari 2012

foglossning

Har så ont i höften, denna foglossning som vägrar ge med sig. Känns i alla fall precis som foglossning. Har aldrig tidigare i mitt liv haft ont i höften, inte innan jag blev gravid. Nu har höften plågat mig i flera veckor. Kan knappt gå ibland då höften låser sig.

I butiken är det lugnt som vanligt. Så tråkigt!

Tittade på familjen Annorlunda igår eftersom min syster Anna är med där denna säsong. Ja du, vad ska jag säga. Förstår inte hur hon orkar. Jag tycker det är stressigt och tufft ibland med två barn. Skulle aldrig klara av att byta jobb med syrran. Men roligt var det att se dom på TV.

Saknar Fredrik idag. Sitter och tänker på han....längtar tills i kväll då jag får krama honom!

Har fått veta att min lilla 1 åriga hingst Oakstars Optimus Perfection kommer hem till vår gård igen i slutet av februari. Spännande och roligt! Hoppas bara att mina ston också kommit då så inte lille Optimus måste gå ensam här.

Ska det 25 februari "jobba" på KG5 i Mariestad, stans häftigaste nattklubb. My Dress ger bort klänningar och handväskor till de första 20 tjejerna som kommer dit! Detta gör jag för att marknadsföra butiken på ett roligt sätt. Vänder mig direkt till rätt målgrupp ju! Ska bli roligt och spännande i alla fall!

5 kommentarer:

  1. Åh,va jobbigt med ont i höfterna,men det kanske beror på att du står & går mycket i butiken...
    Ja,vi kikade oxå på familjen annorlunda *thihi* det var roligt att se dem & lite konstigt :)
    Naw,så sött foto & hoppas det går braq med de små goa hästarna!
    Ha det så gott/Kram Kram

    Psst...Superhäftig marknadsföring,Madde :)

    SvaraRadera
  2. Oj vad roligt att dina små hästar ska komma hem..
    men shit vad mycket du ska skänka bort på nattklubben.. Blir det inte väldigt mycket pengar du skänker bort?
    kram

    SvaraRadera
  3. Om man räknar på vad annonsering och marknadsföring kostar så är detta ett väldigt billigt sätt att göra reklam. =) och jag måste ju göra något för att få folk att komma till min butik, då får jag räkna med att det kostar mig. (fast detta kostar mig ju inte kontanter från kontot, vilket är tur, eftersom jag är typ pank)

    SvaraRadera
  4. ne det e klart jag bara undrade.. så du inte skänker bort alldeles för mycke som du inte behöver.. blev bara lite orolig.. kram

    SvaraRadera
  5. Hihi du menar att mitt jobb är stort? :) Jag trivs som fisken i vattnet med mitt jobb och visst var det konstigt att se sig själv i tv men det var ändå otroligt roligt. Vi skrattade gott kan jag säga :)
    Åh vad coolt att skänka bort och göra reklam på det sättet hoppas att det faller ut väl så butiken får anstormning :)
    Ska försöka ta mig till dig så jag kan kika och hämta stolen :)

    Ha det gott!
    Massor med kramar till dig och din familj!

    SvaraRadera