25 januari 2012

kommer lönen idag?

Det har jag varken märkt på kontot eller i butiken! =(

Fredrik kom förbi här vid 13.30 tiden med fika! Så mysigt o roligt med lite sällskap! Han är så underbar, min man! Måste gjort något väldigt bra som lyckats få honom.


Sitter o har allmänt tråkigt här i butiken. Fick visserligen ett paket idag med kläder. Ytterligare ett paket till kommer i morgon. Innehåller mest vita klänningar till studenten o midsommarfesten! Flera som redan frågat efter detta så insåg att jag behövde beställa detta tidigare än vad jag hade räknat med.
Fick även ett nytt vitt bälte att sälja i butiken. Blev så kär i detta bälte så ett MÅSTE följa med mig hem!


Tränade 15 min på crosstrainern igår kväll. Kändes bra. Hade orkat mer, men en viss liten Erik kom ner och villa ha mera välling....så fick avbryta träningen. Ska försöka köra minst 20 min ikväll istället.

Har gått 18 dagar rökfri. Känns bra, men drömde inatt om att jag rökte hur mycket som helst. Kämpar vidare i alla fall, mycket tuggummi blir det...


Kör erbjudande i butiken idag fram till och med lördag 28:e. Handla för 500:- och få valfria örhängen plus ett par svarta strumpbyxor på köpet!!! Inget dåligt erbjudande om jag får säga!

3 kommentarer:

  1. Mysigt med en fika!
    Åh det erbjudandet kan man ju knappt missa, synd du inte har mer kläder som passar en liten kulmage ;)
    Du är duktig som hållit dig borta från att röka! Kämpa på! Du klarar detta!!

    Massor med kramar till dig och din familj!

    SvaraRadera
  2. Så gulligt att Fredrik kom med fika :)
    Wao,vilka fina foto!Jaa,det är ett väldigt bra erbjudande...
    Bra kämpat med rökningen mé,Madde/Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Coola farsan Fredrik hehe och söta mamma Madde!

    SvaraRadera