11 januari 2012

No smoking....

Legat med magsjuka i helgen, därför haft butiken stängd både måndag o tisdag denna veckan. Inte bra alls, men vad ska man göra? Både jag, Fredrik o lilla Bella låg magsjuka. Bara lille Erik som har klarat sig, lustigt nog....

Idag är jag i alla fall i butiken igen, men känner mig inte helt frisk än. Får ta det lugnt med en film ikväll.

Är idag 4:e dagen utan cigg också....måste verkligen klara av att sluta nu! Men jobbigt är det...tänker på det hela tiden, VILL gå och köpa cigg! Men måste försöka kämpa....

suck....tuffa dagar nu...

2 kommentarer:

  1. Nä,vad tråkigt med magsjuka :( Som tur är har det inte kommit hit,vill verkligen inte ha den sjukan!

    Bravo ~ 4-e dagen rökfri :),du kommer fixa det även om det blir tufft/Kram

    SvaraRadera
  2. Åh usch för magsjuka...:(
    Keep fighting! You can do it! Jag tror på idig även om jag också förstår att det är svårt att sluta och motstå frestelsen!

    Massor med styrkekramar till dig!

    SvaraRadera