19 juni 2013

BILD BEVIS!

 Viktutmaningen är slut för denna gång!

Här kommer bildbevisen för att jag verkligen försökt sköta mig under denna 8 veckors viktutmaning som jag startade på facebook. Se och läs mina resultat nedan!

Startvikten för 2 månader sedan:

Slutvikten idag: 

Skillnaden i profil. Syns att 9 cm försvunnit från magen!
Skillnaden framifrån. Gött att inte så mycket mage väller över troskanten längre!
Jag har under dessa 2 månader gått ner:
- 5,5 kg
- 6 cm runt midjan
- 9 cm runt magen
- 5 cm runt höften

Jag är väldigt nöjd. Visst, det finns lite kvar som ska bort, men jag har kommit en bra bit på vägen. Målet ligger inte långt borta nu! Känns väldigt bra. Nästa viktutmaning på facebook drar igång den 1:e september. Vi gör ett litet semester uppehåll nu. Så hoppas att jag kan hålla vikten stabil under sommaren och låta bli att lägga på mig dessa kilon igen. 


3 kommentarer:

  1. Bra jobbat :)
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt=)
    Trevlig Midsommar!

    SvaraRadera
  3. hur lyckades du med så mycket cm runt magen? hur hittar man dig på FB?
    Hälsningar
    Anna

    SvaraRadera