17 juni 2013

Glada barn och min mage!

Vikten och överraskning 
Idag blev barnen glada när dom upptäckte en rolig överraskning i trädgården när dom kom hem från dagis. Dom hoppade och busade för fullt hela eftermiddagen och kvällen. 

Full fart på mina små godingar!

På torsdag har denna viktutmaning som jag startade på facebook nått sitt slut. Det innebär att det då gått två månader. Vi har varit 6 tjejer som stöttat och hjälp varandra att lyckas gå ner i vikt. 
Kommer uppdatera med bilder och resultat i slutet av veckan så ni får veta hur det gått. Men tänkte bjuda på en startbild på min hemska mage! Så här såg jag ut för 2 månader sedan. 
Hur jag ser ut idag får ni se i slutet av veckan! 


1 kommentar:

  1. Vilken överaskning för lilla Eriuk & Bella hihi kan tro att de blev glada :)
    Spännande din vikt/minskning är nog en hel del/Kramar!

    SvaraRadera