6 juni 2013

Nationaldagen

Sveriges nationaldag började med sol, bad och lek ute i trädgården. Så härligt! 

Sen kom mamma och fikade med barnen medan jag gick en liten power walk. När jag kom tillbaka grillade vi lite korv till lunch. 

Dagen avslutades med Cirkus Scott i Skövde. Så roligt och barnen var väldigt nyfikna. Erik skrattade till och med åt komikerna (inga clowner på denna cirkus).

Nu sover barnen och även vi vuxna ska krypa ner nu även om klockan bara visar strax efter åtta. 

En glad överraskning idag:
Fredrik kom hem efter en resa till Tyskland med tequila rose, liqeur 43 och kalhoua till mig, så nu ska jag blanda goda mjölkdrinkar hela sommaren! Mums!

I väntan på cirkusen!
           Erik badar
   Bella gör som mamma, ligger o solar
Dagens lunch, korv på grillen! 

1 kommentar:

  1. Ja,det var verkligen mysigt med goa Erik & Bella :)
    Sååå gott med grillar korv!

    Härliga de ser ut på Cirkusen hihi & kan tänka mig att det var en upplevelse för er allesamman hihi
    Ha en bra dag i solen/Kram på Er

    Pst...Snällt av Fredsrik att komma hem med överaskning :)

    SvaraRadera