21 januari 2012

lördags-godis!

Igår hade Fredrik dukat upp till middag med levande ljus och vin när jag kom hem från jobbet. Han hade lagat fylld kycklingfile (fylld med bland annat fetaost och soltorkade tomater) tsatziki och hemmagjorda klyftpotatisar med broccoli och sparris. SÅ gott!

Idag har jag inte rökt på 2 veckor...

Idag känner jag otroligt stort behov av kärlek och uppmuntran....mår inte alls bra. Orkar inte prata så mycket om det just nu.


Jag sitter här i butiken och äter godis. Ångest för att jag äter godis, jo, det har jag! suck....Butiken går inte bra alls. Har inte ens fått ihop till hyran nu i januari.

Ja ja, nu ska jag återgå till mitt godis och fortsätta sitta här o deppa i min ensamhet.

4 kommentarer:

  1. Åh,så mysigt & gott det lät :)
    Waoo,2 hela veckor utan att röka Bravo!!!!
    Du....Januari är inte slut än det är ju dagar kvar/Kram från mig som "norpar" godisnappen från skålen innan jag "går" ...

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt med middag.. du e super duper duktig hela två veckor.. du e ju bara bäst..
    Januari e ju inte slut än som svärmor säger och det kan hända mycket nu när folk får pengar.. håller tummarna för att det ska gå.. januari e ju sämsta månaden då som folk inte har pengar. så vi får hoppas att dom shoppar loss nu när barnbidrag och löner rullar in.. kram kram

    SvaraRadera
  3. Åh så mysigt att komma hem till en så god middag! Låter ju verkligen super gott!
    Du är ju super duktig och jag sänder massor med kärlek och styrka till dig! Du klarar det!
    Januari lönen har ju inte kommit än håll ut det finns dagar kvar som det dyker in shoppingsugna ska du se!

    Massor med kramar till dig och din familj!

    SvaraRadera