23 maj 2012

Pest eller kolera



* Går du hellre ut (på party etc.) med stökigt hår och snygg makeup eller fint hår och utan smink?
MED smink och stökigt hår! Kan ju anses sexigt! (även om jag kan vara löjligt noga med att alla hårstrån ligger åt rätt håll....)

*Rakar du hellre av dina ögonbryn eller tappar dina ögonfransar?
Rakar av ögonbryna för det går alltid att måla dit nya 

*Skulle du hellre vara tvungen att handla allt ditt smink på H&M eller från nätet för resten av ditt liv?
Handlar med nöje från nätet resten av mitt liv, i alla fall när det gäller just smink! 

*Skulle du hellre bära mörk lipliner och ljust läppstift i en månad eller en härlig 80-tals permanent?
En härlig 80-tals permanent hade klätt mig bra! tror jag skulle vara riktigt läcker i det! 

*Om du måste välja att måla dina naglar med bara neutrala färger eller färgglada färger resten av livet, vilket väljer du?
Då väljer jag färgglada naglar resten av livet! 

*Skulle du hellre ha MC Hammer-byxor eller silvriga lamé hotpants offentligt?
Silvriga lamé hotpants såklart!!! Ingen tvekan alls! Tänk dig mig i dessa!! Sexy! 

*Har du hellre en Oompa-Loompa-apelsin-fake solbränna eller en bondbränna?
Bonnabränna kan jag nog leva med

*Väljer du hellre en ful klippning eller en ful hårfärg?
då tar jag helst ful hårfärg, har inga problem att vara lite udda och sticka ut.

*Varje fredag i ett år måste du antingen sminka dig pin-up inspirerat eller goth-inspirerat, vilket väljer du?
Pin-up stilen såklart! 
*Skulle du hellre bli av med alla dina skor eller all din makeup?
Svårt val...mycket svårt val! Hatar att gå barfota och älskar skor! Men vill gärna inte gå utan smink heller.....humn...behåller nog skorna om jag MÅSTE välja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar