14 maj 2012

Getter och magont

Ska aldrig mer äta pizza! 

Fy vad dålig jag varit efter att ha ätit en pizza från TBG (Tibro Bar o Grill) i lördags. Magen är fortfarande inte bra och nu är det ju måndag!!! Hoppas det snart går över.

Idag är det tomt i butiken. Min praktikant Sandra gjorde sin sista dag i torsdags, så nu blir jag ensam här igen. Tur jag har datorn! 

Vi var på Mini zoo i Tibro igår med barnen. Bella älskade getterna! Hon skulle klappa dom hela tiden, och blev så arg på mig när jag sa att vi skulle gå vidare till fåren. Det ville hon inte alls. Godingen! Bjuder på lite söta bilder! Getterna hade fått killingar som var SÅ söta! Jag fick en liten kompis som tyckte om att mumsa på min jacka. 

Bella spanar på grisen

Söta getter (för några år sedan hade vi två egna getter hemma)

Fredrik och Bella läser en bok.

Kommer snart lägga upp mina förlossningar här på bloggen för er som är intresserade av att läsa om detta. 

2 kommentarer:

  1. Usch,har hört fler som blivit sjuka av Pizza från TBG :(
    Hoppas du känner dig bättre!Naw,så söt Bella är hihi
    /Puss & Kram på Er!

    Psst...Kan rekommendera dig att kika på Vampires Diary från Datorn om du inte sett den serien...Tv 6
    Jag är helt fast :)

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder!! Ja det där med pizza och må dåligt är inte roligt....

    Kram på er!

    SvaraRadera