24 maj 2012

ni ska inte tro

att det är bara ni som inte vet! 

Hemligheten är även till för mig. Jag vet inget om denna hemlighet egentligen. Allt är så förvirrande, omständigt, annorlunda, jobbigt och spännande. Men som jag säger så vet inte jag heller något (egentligen) Jag får vänta precis som ni! Bara vänta, hålla tummar och tår, tro att allt kommer gå bra, att allt löser sig till det bästa och går som vi vill. MEN det kan lika gärna gå fullständigt åt helvete om två minuter!  Ni inser nog inte vilken jobbig tid jag och Fredrik är i just nu. Ovissheten....väntan....oron...

Ni kan ju tänka er hur jag mår nu, jag som lider av kontrollbehov, och att planera allt långt i förväg. Nu sitter jag här, vet inget, kan inte få kontroll eller grepp om något, måste släppa allt och bara hålla ut. Så frustrerande så ni anar inte!!! 

Hoppas jag kommer ha mer koll och kontroll över saker och ting nästa vecka....

2 kommentarer:

  1. Håller mina tummar att allt går bra!!

    Kramar i mängder!

    SvaraRadera
  2. Oj,håller självkart tummarna så hårt jag kan....
    /Kramas

    SvaraRadera