21 november 2012

Jobb jobb o mera jobb igen

Trivs SÅ bra på jobbet! 

Just nu är det fullt upp, tidig start på dagen och hemma först runt 17. Men känns så härligt att tjäna lite pengar och jobbet trivs jag super bra med. Även chefen som är helt underbar! 
I morse lämnade jag barnen på dagis redan kl. 06. Dom var lagom trötta när jag väckte dom. 

Ja...ikväll har jag bakat saffransbullar med vaniljkräm i, dom blev SÅ goda och saftiga! Mums!
Snart blir det Arga Snickaren sen sova, för i morgon är det tidig start igen. 

2 kommentarer:

  1. Härligt att höra att du trivs så bra!! Blir glad för din skull! Massa kramar <3

    SvaraRadera
  2. Tydligen har Arga snickaren varit här i krokarna. I tisdags tror jag dom spelade in ngt. Så håll utkik efter ett program där dom kommer vara i Västra Å. Vi bor "granne" med stället dom var på =) Hehe.. Härligt att höra att du trivs med jobbet =) Kramar

    SvaraRadera