26 april 2012

Viktkampen vägning nr.2

en vecka har gått!

Första veckan är nu över och idag var det dags att väga sig igen. Förra torsdagen vägde jag 74,3 kg. Idag vägde jag: 73,1 kg!  
Jag har alltså blivit av med 1,2 kg på en vecka. Jag är väldigt nöjd eftersom jag varit sjuk och inte kunnat träna mer än två dagar. Har även fuskat lite i veckan med choklad och pizza. Åt till och med på McDonalds igår! Så det kan bara bli bättre! Ska satsa på att komma ner under 72 kg till nästa vägning.

Det är ofta jag går och svär över att jag slutade röka! Behöva bli en tjockis på grund av det! Jag hade ju redan gått ner till 65 kg när jag i januari slutade röka....suck!

Igår målad jag lite tak, rensade vår rabatt på framsidan och efter det avnjöt jag en varm kopp Oboj innan jag kröp ner i sängen. 

Idag regnar det igen, jag som fortfarande väntar på att få klippa gräset. Får hoppas på bra väder i morgon. På måndag kommer nämligen en fotograf ut till gården för att ta kort. Då måste gräset vara klippt!

2 kommentarer:

  1. Det var väl bra för att ha fuskat!Hoppas det blir uppehåll så gräset blir klippt...
    Ses imorgon :)

    /Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Å vad kul drygt ett kg är ju jätte bra extra bra eftersom du fuskat då kan man ju fuska lite med gott samvete.

    SvaraRadera