28 april 2012

Helt overkligt

Jag vann sängen till lille erik! Så lycklig nu!

6 kommentarer:

  1. Men Du....***GRATTIS***
    Så glad lille Erik kommer bli nu/Puss & Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis,vilken cool säng hehe

    SvaraRadera
  3. STORT GRATTIS!!! Jag hoppades också på den men jag vann fototapeten och det var ju inte fel det heller :-)

    Kram
    Bondmoran
    www.bondmoran.nu

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Grattis till dig också som vann fototapeten. Passande med en bondgård på väggen hemma hos dig =)

      Kram

      Radera
  4. Så fin du är och STORT GRATTIS, Erik kommer ju att bli super lycklig! (och kanske pappa Fredrik också haha)
    Tack för en super mysig helg, allt tjejsnack och alla skratt! Detta får vi absolut göra om!!! Fortsatt mysig födelsedag på dig nu!

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera
  5. Blev så till mig över att du vann så jag glömde säga hur vacker du är,Madde & halsbandet passar ju perfekt :)
    /Kram Kram

    SvaraRadera