18 april 2012

Dockan måste ju sova!

Second Hand

Vi var på second hand och köpte en säng till Bellas docka. Bella tyckte däremot att HON skulle få ligga i dockans säng också. Sötnosen! 

Lilla Bella och hennes docka i docksängen. 

Idag kommer ev. Fredrik för att bjuda ut mig på lunch och prata lite. Vi har mycket att prata om och fundera på nu inför framtiden. Jag har också tänkt skriva några jobbsökningar idag eftersom jag ska avveckla min butik i juni. Hög tid att börja söka jobb nu! 

Hemligheten får jag hålla på ett litet tag till. 

Nu blir det Big Brother som vanligt! 

2 kommentarer:

  1. Hihi Så sött /Puss
    Önskar dig en go mysig lunch med Fredrik,lycka till med ansökningarna & väntar fort på hemlisen fniss/Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Så söt :) Blir ju super nyfiken på hemlisen nu ;) hoppas vi snart får veta :)

    Kram Kram

    SvaraRadera