16 april 2012

mycket på gång...

Ja, här händer det massor!

Om ni bara visste! ha ha (tänker INTE avslöja mycket, inte än!)

Jag har i alla fall sålt två av mina hästar idag! 

Jag o Glitz sommaren 2011. Hon är nu såld.
Anna, mitt favorit sto! Hon är också såld.

Har endast en liten hingst kvar, Oakstars Optimus Perfection, som ska säljas han också. Född 2011, en amerikansk miniatyr reg. AMHA. Kommer bli en supersnygg avelshingst!

Lille Optimus! Pris: 30 000 kr! Ca 70 cm hög nu som 1 åring. 

Fredrik sålde sin lastmaskin i söndags också. Så är det när man sitter i skiten och behöver pengar. Då får man offra både det ena och det andra i materiella ting. Thats life! 

I morgon är en väldigt spännande dag! Men jag kan inte avslöja vad som händer då! Inte än...det får komma senare, när jag är redo. 

Snart ska jag åka och hämta barnen på dagis och hem för att grilla korv! mums!

3 kommentarer:

  1. Ooo,så du har sålt sötisarna....
    Den lille Hingsten är sååå vacker ♥
    Spännande dag imorgon förstår jag & nyfiken blir jag allt ;)
    Mummsigt med grillad korv,hade jag gärna gjort/Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Nu blir jag ju riktigt nyfiken! :) spännande.....!

    SvaraRadera
  3. Så fina dom är hästarna! Skönt att du fått dem sålda. Spännande med planer framöver...

    Kram till er!

    SvaraRadera