27 april 2012

Fyller 30 år

På söndag blir jag 30!

Därför kom mamma o Micke hit till butiken idag och bjöd ut mig på lunch. Mamma fyndade lite kläder i butiken också, sen avslutade vi med en fika här innan dom åkte hem till Hjo igen. Super roligt och jag fick två fina halsband! Kolla här!!! 



I morgon bär det av till Stockholm och Bloggmingel med en massa andra bloggande mammor. Ska bli ett spännande äventyr ihop med min höggravida syrra! (hon är i morgon i vecka 39 om jag inte minns fel) 

Ikväll blir det att pyssla hemma. 
Ska blogga med bilder under helgens mingel så ni får "följa med"! Ska försöka tänka på vikten och vad jag äter nu trots 3 rätters lunch plus 3 rätters middag i morgon! Och hotellfrukost på söndagen! Mums!



4 kommentarer:

  1. Jaa,jag hittade ju flera & när jag kom hem låg det överaskning i kassen :) Tack såå hjärtligt!
    Gott,mysigt & trevligt hade vi verkligen...
    Ha en härlig Fredag & så kul på Blogggalan i helgen/Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Åh så mysigt!! Och vad fina presenter :)
    Det ska bli super kul och spännande att åka i helgen... gott med så mycket god mat och hotellfrukost också :)
    Ha en fortsatt skön fredag!

    Massor med kramar till er! (ses i morrn)

    SvaraRadera
  3. Det var trevligt,gott och morsan hittade fina kläder i din butik kram

    SvaraRadera
  4. Är det nu man kallas tant? Eller är det redan vid 25 ;) *fniss* Hoppas ni får trevligt du och Anna. Tror säkert att det kommer gå bra med ätandet. Oroar mig inte det minsta. När ska vi boka in en "helg" att träffas på. Saknar er, vi kan ju komma till er lö-sön eller om ni orkar fre-sön så får man se lite i butiken med ;) Men inte denna helg då, du är ju redan iväg :D
    Fina halsband, lite avis :) Många kramar

    SvaraRadera