12 april 2012

hets ätning

Ett steg i rätt riktning! 

Idag stannade jag på Coop Extra på väg till jobbet (som vanligt) men köpte inte med mig något godis eller någon chipspåse! Jag köpte istället en förpackning med vindruvor!  

Visst, jag kommer ju troligen springa över till grannen (hemmakväll) under dagen för att införskaffa något onyttigt i alla fall.....och kanske pizza till lunch sen. MEN jag ska försöka att hålla band på mig själv idag! Jag måste lyckad ta mig ur detta NU! Vikten bara fortsätter att stiga uppåt....

Läser både bloggar och artiklar om viktnedgång och ätstörningar för att försöka finna tips och motivation. Men detta var svårare än jag trodde. Igår mådde jag riktigt dåligt. Hade ätit FÖR mycket under dagen och magen var för full på kvällen. Gjorde ont och mådde illa. 

Varför ska det vara så svårt att äta normalt??? 

1 kommentar:

  1. Vindruvor så gott,så sugen jag blev nu hihi...
    Om jag bott närmare hade vi kunnat ätit god sallad ihop på lunchen,hade vart mysigt/Många Kramar

    SvaraRadera