3 april 2012

redan tisdag ju...

Helgen försvann! 

Låg i sängen hela helgen. Blev ingen dykning för Fredrik. Han fick vara hemma och ta hand om barnen istället. I går (måndag) låg jag oxå i sängen hela dagen o kvällen. Hade butiken stängd. (Inte bra alls) 

Idag är febern borta, men jag kan fortfarande knappt svälja. (bra för min viktnedgång, eftersom jag knappt kan äta, lever på nyponsoppa mest) Jag sitter i butiken och har tänkt försöka orka jobba fram till 18.00 ikväll. Får bita ihop. Har inte råd att ha butiken stäng för tillfället!!! 

För övrigt vägde jag mig idag, och har gått ner 0.6 kg. Garanterat pga att jag varit sjuk i 3 dagar nu. Så inget att bli överlycklig för! Men det är bättre än att ha gått upp i vikt. Nu gäller det bara att försöka få in vanan att inte äta hela tiden efter att jag blir frisk. 

Ska in en sväng på viktklubb.se idag. Har svårt att komma överens med denna sida. 

1 kommentar: